2010. április 17., szombat

Foto Art

Hosszú szünet után megtörjük a csendet....... :)

A hétvégén a Foto Art nyíltnapján jártuk. Kipróbáltunk pár számunkra új dolgot,íme az eredmény...



Mivel voltak ott kipróbálható Canon obik is, természetesen éltem a lehetőséggel, és lőttem pár képet számomra anyagilag elérhetetlenekkel is. :) (saját, EOS-350D gépemmel)
Sajnos messzire nem lehetett őket vinni, így témát a hátsó kertben kellett találni.

Canon 100mm F2.8 L IS USM Macro:


Canon 70-200 F4 L IS USM:


Ezek pedig már saját obikkal készültek (Canon 50mm F1.8, ill. Jupiter 3.5/135)


8 megjegyzés:

Fejes Csaba írta...

Végre változás!!! És mit látok,portrékat! :) ez nagyon jó,ill. kellemes meglepetés, Patec,tudtad hogy az a világ legjobb makróobija? a 100/f2.8

Jók a fotók,ügyesség!!

Cs.

Guszty írta...

Akkor picit módosítottam a szövegen, mert ahogy látom, a képek sarkaiban az aláírás nem látható túl jól. :)

Fejes Csaba írta...

jól van,már látom,ki-kivel van.. :) aztán nem mindegy? közös a blog..:D hehe
nézze me gazember.. :P

Guszty írta...

Egyébként az árából, és az L betűből ítélve gondoltam, hogy nem a gyengébbek közé tartozik. De összehasonlítási alapom sajnos nincs, hogy tényleg ez az obi-e a legjobb. Legalább egy Canon 180 F3.5L-est is ki kellene ehhez próbálni. :)

Fejes Csaba írta...

Mindenkinek megvan a saját álma.. :)
Én most beérném pár nap esőmentes idővel is... :) de már megint szemerkél!! :(

Patec írta...

Egy baja volt az obinak....nagyon nehezen ment rá az én gépemre :),ezért aztán Gusto gépével lövöldöztem,de ez az "elérhetetlen" kategória annyira nem hozott lázba...kicsit olyan érzés,mintha elvinnék 500m próbaútra egy Ferrarit,aztán meg hazamegyek busszal.... :)

Molnár Szabolcs írta...

500 m Ferrarival utána meg busz haza? hmmm.... :S
Inkább ki sem próbálom:)

Jók a képek! Gyakrabban frissítsetek ;)

Fejes Csaba írta...

Én meg tövig nyomnám a ferrarrinak!!! mi az az 500m.. :P érted? próbáljatok ki mindent amit lehet,vagy ugorj a vízbe, vagy mássz a fára inkább ha nem ragadod meg a lehetőséget.. másrészt meg "ingyévan"! Miröl fogsz mesélni az unokádnak? "-Háát kisfiam apád nem próbált ki sok mindent mert ugyse.. bla.. bla.. "
Coprende? :)